dissabte, 11 de febrer del 2012

EL SOL DE BARCELONA



Pese al frío siberiano, Barcelona es una ciudad mágica y La Sagrera un barrio muy especial. Cuanta gente se enamora de este sol que te da vida, salud y alegría. El sol, la gran marca de Barcelona.


Os presento mi rodillera biónica con la que no me llevo muy bien.




Os presento el cielo azul con el que me llevo mejor.



Y para rematar un buen día de recuperación, una comida en familia con mejillones picantes, receta de la yaya, yo no encajo en la mesa pero tengo un cuadro impagable.


2 comentaris:

  1. Hola Cristina ahir no vaig poder despedirme de tu a la festa d'en Josep Lluis, hem va alegrar moltíssim veuret de nou i tan valenta i tant positiva, m'encanta el teu bloc te algun raco molt emotiu i es un gra treball amb imatges amb molt de sentiment explicit, tan de bo ens poguen veure dintre de poc die.
    Ja saps que el tema del mes son les obres de la Sagrera, el dimarts fare un reconeixement del teu treball i animare a la gent perque continui treballant fent fotos de les obres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep María,
      Mil mercis pel teu comentari, m'alegra molt que vegis l'il.lusió i els sentiments que estic ficant en aquest blog.
      Ojalá la gent faci moltes fotos de totes les obres i el canvis que està vivint la Sagrera, en uns anys aquestes fotos ens faran recordar i ser concients de tota la transformació.
      Em va encantar veure a tot el grup de Photosagrera, amb el seu bon ambient , la seva il.lusió i les ganes de fer coses noves i apendre, estic tan orgullosa de pertanyer a aquest grup.
      Mil mercis per tot el teu treball i la teva il.lusió!!!

      Elimina